Dag 15 – Mina drömmar

Drömmar har man väl alltid, jag ser mina mer som mål att jobba för. Ingenting är omöjligt så länge man har rätt inställning. Jag vill ha mitt perfekta hus, med mitt stall där jag kan föda upp min lilla fölis. Jag vill ha ett gäng friska och glada "bonnungar". Jag vill kunna ge mina barn det dom behöver och vara en bra mamma.
Jag vill gifta mig, vara lycklig i min relation och vara en bra fruga ;P Jag vill kunna unna mig saker som resor, god mat och det jag tycker om.
Men som med allt annat så är det här ingenting som kommer att ramla ner i huvudet på mig bara för att jag går runt och drömmer om det. Man får jobba för sina drömmar, och det är precis vad jag tänker göra.
Sen går inte livet under om det inte blir precis som man har tänkt sig, så länge jag har mig själv min familj och kärleken så löser sig allt tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0