Dag 16 – Min första kyss

Första kyssen fick jag av en kille som heter Anders. Jag var 15 och han var 18. Min bästa kompis var tillsammans med hans kompis och jag hängde med dom som 5:e hjulet;P  Han "raggade upp" mig med repliken "jaha, vad gör du på fritiden då?" I sammanhanget var det fruktansvärt kul,han var bra generad och jävligt söt. Vi umgicks någon vecka eller två och en dag när dom skjutsade hem oss så hände det, och det var det äckligaste ever! han rökte nämligen, plus att han var en såndär "blötslaskkyssare". Inte den bästa kyssen jag fått i mitt liv direkt. Vi hängde ett par veckor innan det hela rann ut i sanden. Jag har träffat honom på krogen en gång efter det,ett par år senare och han är rik som ett troll. Ärvde sin pappas åkeri. Tänk om man vetat det då ;P  Men jag vet ärligt talat inte om jag stått ut med slaskpussarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0