jaaa..

Idag har jag lyckats med konststycket att sätta eld på stekbordet.. Drog igång det fullt och konstaterar att det ryker om det. Som det alltid gör när vi sätter på den sidan som aldrig används. Tänker inte mer på det fören det börjar bolma ordentligt. Varpå grannen undrar om det inte är så att det brinner i det. "Nej det tror jag inte" säger jag och drar ut lådan där allt fett hamnar. Var precis på väg att sticka ner huvudet för att kolla läget, när det säger kaboom och ett blått eldklot kommer flygandes ur hålet. Det rullar upp över armen på mig och rakt upp i fejjan. Vilket jag inte märkte fören senare när jag speglade mig och upptäckte att jag var ett par ögonfransar fattigare.. Det var min dag, hur har ni häft det?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Usch lät inte som nån vidare dag direkt. :/

2010-12-10 @ 16:50:53
URL: http://spiken85.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0