jul och ett nytt år

Julen passerade utan större katastrofer. Maten var god och paketen var bra :) känns som om jag rullar fram nu dock.. Vilken tur att grannen planerar ett nyttigt liv för oss i januari då! Vi har ju semester båda två så lite träning finns det nog tid till. Nyårsafton i morgon, eller senare idag. Beror på hur petig man är. Vi ska grilla och jag får fint besök av min älskade Lisa! Anar att det kommer bli tjejkväll tillslut ;P första nyåret för doggen, så vi får se hur det går. Han har inte reagerat på tjuvstartsraketerna i alla fall. Men det blir väl lite annat vid 12slaget kan tänkas. Jag har fått utslag över precis heeeela kroppen och dom KLIKLIKLIKLIIIIIAAAARRR! Har fått kräm och piller som ska hjälpa men det finns inget som botar tydligen.. så det är bara att stå ut tills dom behagar att försvinna. Jätteskojj... Skojjigare är att isbilen är fit for fight, så i veckan blir det åka av! Synd bara att jag alltid är ensam tjej. Visst, dom andra har väl flickvänner med sig, men det är bara jag som kör. Brrummm brrummm! Så jäkla kul! Citat från förra vintern, pojkvän: släpp på gasen!! Mikaela: varför då? Haha, fullt ös medvetslös! Har man bara tillräckligt med fart så kommer man ju både över och igenom!

Kommentarer
Postat av: Lollo

De är ju kul å köra på isen. :)

Skulle jag med vilja göra, men måste införskaffa mig en egen bil innan, vill inte köra sönder nån annans. xD

Vad är de för bil ni kör med på isen då?

2011-01-01 @ 12:47:40
URL: http://www.spiken85.blogspot.com
Postat av: Lollo

Åh tack, de är sånna kommentarer som får en att vilja kämpa vidare. :)

Mailade till och med på en hund igår. :)

2011-01-02 @ 09:20:25
URL: http://www.spiken85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0