....

Det har gått över 3år, och du kan fortfarande inte vara trevlig. På ett sätt känns det sorgligt, vi har ändå delat liv en gång i tiden. Å andra sidan, vad spelar det för roll egentligen. Jag har släppt min bitterhet, medans du fortfarande verkar bära på den. Men man kan ju undra om inte rollerna egentligen skulle varit omvända.
Det var inte jag som var otrogen. Det var inte jag som drog hem en ny 3 dagar efter slutet och satte på henne
innan du ens hunnit flytta ut.
Jag vet att jag inte alltid betedde mig bra, men jag har slutat beskylla mig själv för allt som gick snett.
Det var precis lika mycket ditt fel. Jag kan fortfarande känna sorg ibland över att det gick som det gick och jag kan känna saknad. Men med facit i hand så var det nog bäst ändå. Även om det gjorde fruktansvärt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0