Tack

För att du inte lät honom slänga mina saker och tack för att jag fick tillbaks dom. Betygen är inte direkt något att hänga i julgranen men utbildningsdiplomen har jag letat efter. Ångesten vill inte släppa, har mått illa hela dagen och inget jag gör hjälper. Jag vill att allt otäckt bara ska försvinna. Jag vill inte se min mormor må dåligt längre och jag vill inte att min mamma ska gråta mer. Själv kan jag inte gråta, det finns inget att gråta längre. Allt fastnar bara som en klump i bröstet. Jag vill att älsk ska komma hem, behöver kramas lite. Bara en vecka kvar nu. Världens längsta jävla vecka i världshistorien.

Kommentarer
Postat av: Spik

Varsego, chansar på att de va till mig..

Pimpim stolen kommer sen, min bil pajade när vi skulle lämna så va tvungen å dra rätt snabbt innan den gav upp helt.. :P



Vet hur de känns me ångesten å hur dåligt man mår när nån nära anhörig är sjuk.. :/ Min pappa dog pga kol. Vet bara hur man mår, vet tyvärr inte vad man kan göra för att man ska må bättre om de ens finns nått som kan få en å må bättre. Hoppas din vecka går fort så han kommer hem snart.

2010-05-06 @ 17:07:37
URL: http://spiken85.blogg.se/
Postat av: Vicky

Önskar jag kunde ta bort allt det onda älskade vän! Massa kramizar

2010-05-08 @ 12:01:00
URL: http://veronicanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0