Dag 07 – Min bästa vän

Min bästaste bästa Nasse vän är Tirren. Vi har känt varandra i 10år snart. Det har varit både upp och ner men vi har alltid hittat tillbaka till varandra igen. Även om vi inte ses så ofta nu så vet vi ändå vart vi har varandra och att den andre alltid ställer upp. Vad det än är.
Hon är det närmaste en syster man kan komma utan att dela blodsband. <3




Sen har vi lilla Lisa, Hon är min soulmate på många sätt och vis, vi delar samma hjärnspöken och det är skönt att veta att man inte är ensam om att vara störd i huvudet. Lisa har ett sätt att alltid göra en glad och även om hon är tjurigast i världen så är det aldrig svårt att locka henne till skratt.



Jag har många vänner som gör mig glad, men det här är nog dom två som jag alltid kommer att ha vid min sida, vad som än händer, livet ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0