Dag 08 – Ett ögonblick

Det är svårt att bara välja ett ögonblick.

Ögonblick 1: Kevins födelse, finns inte ord att beskriva. Helt otroligt!
Ögonblick 2: Avlivningen av våra älskade hundar, inget roligt ögonblick men dock ett som satt spår i mitt liv.
Ögonblick 3: En sommarkväll, jag och min häst. Helt plötsligt kände jag mig bara så lycklig. Tårarna sprutade och jag bara stod rakt upp och ner och log fånigt.
Ögonblick 4: När vi fick hem våran egna lilla vovve, som jag längtat. Äntligen liksom!



 I söndags tog vi en sväng till Vretstorp för att titta på valpar. Vi skulle bara titta, men hur lätt är det att inte smälta när 7 klumpiga sötnosar kommer farandes emot en?3år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0