kaaaaaaaaallllllt!

Sitter på jobbet och längtar tillbaka till spaninen något så otroligt grymt mycket! Hatar den här satans kylan! Det enda som är mysigt är att man får julpynta, men någon gran lär det inte bli i år heller. Förra året fick den inte plats och i år har vi plats, men istället en hund som äter upp allt! Jag har ingen större lust med att städa julgran i hela lägenheten faktiskt.. Väntar på att älsk ska dyka upp, men han gjorde en mellanlandning på sjukhuset hos sin pappa. Så det lär ta en stund till :( Nu ska jag åka ner till ica och köpa fredagsmys till mig och mamma, för det förtjänar vi! ;D någon mer än jag som älskar reklamen? speciellt när den lilla tjejen sjunger.. "åååh det är daaags för freedags MYYYYYYYYS!!" haha! Hjärta på henne ;)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Förstår att du längtar tillbaka, kyla är ingen vidare hit. :P



Mjo, fast jag funderar lite på om den är spärrad. xD Hon hittade den när hon städade bussar och efter ett tag om ingen hör av sig så brukar dom ta dom. xD Men man kan göra allt på den bara de att de inte finns nån mottagning. xD



Mjo de har mest varit jobbigt tyvärr, har pratat med ägaren nu så hon skulle leta ny fodervärd. Känns inge kul, för ja tycker om babsan men som sagt de är tyvärr ingen häst för mig, hade jag varit en mer erfaren ryttare så hade hon nog varit rolig å ha.



Okej, pga mycke på jobbet och så? :/

2010-11-19 @ 19:15:08
URL: http://spiken85.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0