miércoles, noviembre 11

Idag har vi varit i Las Palmas hela dagen jag och farmor. Hittade en del, men inte alls sa mycket som jag hade velat=( i morgon tankte jag ta mig en tur till varat "shoppingcenter" som mer liknar en spokstad faktiskt. Inte direkt fart pa affarerna dar.. men dom har i alla fall ett SPAR och dar har dom massa roliga flaskor med diverse innehall. Vill verkligen inte aka hem, speciellt inte nu nar man har hort att det ar en massa sno hemma! Men jag har aven karat ner mig i det har fantastiska landet, manniskorna ar helt underbara och vadret... ;D skulle latt kunna flytta hit!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh jag vill oxå åka utomlands. :)

2010-11-17 @ 20:21:58
URL: http://spiken85.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0