update

Först får man en veckas härlig semester sen får man paket när man kommer hem! En ny telefon minsann! En HTC wildfire, röd och jättefin:) tack plastpapp<3 mindre kul att komma hem och få reda på att svärfar har cancer,dom vet inte åt vilket håll det lutar än. Han skulle visst bli opererad i nästa vecka bara att hoppas på det bästa. Vovven mår prima, han har börjat tugga på blommorna i fönstren,drar ner dom och sliter dom i småbitar. Jord och skit överallt! Så nu har jag stallt dit kaktusar:P har även köpt en sk "kong" åt honom,mkt uppskattad! Så blev det en klicker också,vilken jag tycker han svarar bra på. Vi har ju lite problem med vem som ska bestämma jag och hunden, eller det är väl mest hunden som har problem med att jag bestämmer. Fot har han bara bestämt sig för att absolut inte lyda längre vilket är fruktansvärt irriterande. Men skam den som ger sig,jag får i alla fall användning för min fantastiska envishet. Tänk om tålamodet kunde hålla samma nivå bara..

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh nice med ny telefon. :)

Fick en Htc hero av mamma, men jag får den inte å funka till mitt sim kort. xD

as drygt. :P



Hehe känner igen de där med å riva ner blommor å tugga på allt, så gjorde Kiwi mest hela tiden när hon blev själv när hon va mindre. :P



Inge kul de där med svärfar. :(

2010-11-19 @ 05:53:09
URL: http://spiken85.blogspot.com/
Postat av: Lollo

Åh nice, jag vill oxå ut och resa, men har tyvärr inte så mycke pengar å lägga undan. :/ Men nångång ska jag. :)



De går väl sådär med hästen, känns inte som att de är rätt häst för mig eftersom att jag inte kan så mycke. :/

Men hon är världens underbaraste, men de känns inte rätt. :(

2010-11-19 @ 05:56:21
URL: http://spiken85.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0