31102010

Lördagen började roligt, för att sedemera sluta i en mindre kalabalik.
Frimis sög så otroligt hårt att det inte finns någon liknelse som gör det rättvisa. Folk slängde glas och flaskor vilt omkring sig, hoppade runt i möblerna och betedde sig allmänt svinigt.
Älsk blev påhoppad och nerslagen i kön ut, HAN blir tagen av vakterna och får åka polisbil. Som tur var så var poliserna en smula normalare än vakterna, så dom ställde av honom på almbyplan istället för i fyllecell.
Nej fyfan, otrevligt och sunkigt har det blivit. Frimis som var mitt och alla andras favoritställe förr. Snacka om att sjunka lågt. Dom som sitter i kassorna svartar inträdet, vakterna släpper in sina "homies" före alla andra. Killen som skulle släppa in oss i "vip"kön släpper in 3pers som han uppenbarligen känner (och som inte har stått en sekund i kön), sedan följer han med dom in och skiter fullständigt i alla andra som stått i kö. Efter en kvart gav vi upp och tog den vanliga kön. Bartendrarna följde samma exempel, och det där jävla "white Room" som dom tar flera tusen spänn för att sitta i, var nog det sorgligaste försök till vipavdelning jag någonsin sett. WHITE TRASH är allt jag har att säga. Det blir Harrys i fortsättningen om det blir utgång.
Klänningen blev i alla fall skitbra tillslut. Hatten blev jag dock av med eftersom att älsk hade på sig den när han blev "omhändertagen" och vi fick absolut inte hämta den och vakterna vägrade hämta den åt oss. Trevligt, mycket trevligt. Så frimis har ett argt samtal att vänta.
Min snälla mamma hämtade oss i alla fall och kvällen anslutades med käk på statoil. Jag vaknade pigg och fräsch i morse,konstigt vore annat med tanke på att jag var nykter.
Gran canaria på fredag, jag panikar över packningen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0