Ett mirakel.

Prick 13.00 den 3:e Oktober föddes Kevin. Jag var där, och känslan är obeskrivlig.
Efter 14 timmars värkarbete och 36 raka timmar utan sömn. Men det kändes inte när jag fick hålla hans lilla hand första gången. Jag är världens lyckligaste som fick närvara vid en sådan fantastisk händelse. Man går runt i sin lilla bubbla och myser för sig själv :) jag har inte riktigt fattat än vad det var jag fick vara med om tror jag, bara att det var helt otroligt! Tack Sandra och tack Svein. Jag kan inte sluta le när jag tänker på det och jag vet att jag tjatar, men det var helt fantastiskt och helt otroligt ;D Tårarna sprutade som niagarafall när han tittade ut kan jag säga.
Det fanns inga ord liksom. Så tittar man på pappa Svein och man ser att han känner precis lika dant. Allt annat runt omkring bara försvann. Den stolthet, lycka och värme jag kände i det ögonblicket, kommer jag nog inte känna igen förän jag får egna barn.
Im a big baby i knoooow! och en blödig sådan, men fans helvete och shit vilken upplevelse! <3

Men åter till verkligheten, försöker få tag på min älskade frisör Lina.
Det är dags att göra något drastiskt igen, det lutar åt blåsvart med magenta och en liten sidecut!
Jag vet att Lina kommer sucka, men bara lite grann. För innerst inne tycker hon att det är skitkul när jag kommer ;D
Så rååkar jag veta att hon hemskt gärna skulle vilja ha en sidecut själv, men inte vågar.
What da häck säger jag, det växer ju ut igen liksom! Så så får det nog bli !
Mäklaren var hos oss idag, WOHOO! om allt går som det ska så är jag arbetslös i januari! FYFAN vad skönt!
Nu tycker ni säkert att jag är totalt väck, men har man jobbat 12h i stort sett varje dag i veckan i 2½års tid så är det skönt med lite alfakassa.
Måste flasha  min nya TV också, en 50" plattis. Satan i gatan vad jag ska spela mitt älskade mördarspel, Obscure II. Ettan har jag redan dödat mig igenom, synd att min karl inte delar mitt mördande intresse bara. Men men, man kan inte få allt här i livet!
Ett par av mina hairdooos genom åren äldst till höger haha ;D fast dom värsta missarna måste nog ligga på externa, lika bra det kanske!

Kommentarer
Postat av: Ellen

tkr du passar bäst i blondt hår.:)

2010-10-07 @ 21:24:53
URL: http://elarn.blogspot.com/
Postat av: Lollo

Snygga frillor du haft. :) Önskar att man inte va så jävla feg själv utan att man skulle våga testa på nya frisyrer. :P



Gillar färgen på håret på bild nr 3, riktigt snyggt.

2010-10-07 @ 22:24:30
URL: http://spiken85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0