Jävlar i havet!

Vad kallt det är! Jag dör! och så säger dom att den här vintern kommer bli värre än i fjol. Jag får panik!
Hatar att frysa, visst det ska vara snö på julafton. Men sen räcker det, en månad med snö är alldeles lagom tycker jag. Jag måste köpa en overall, vill ha en sån som Mimmi har i "Reine och Mimmi i fjällen". Fantastiskt ful, men så jäkla frän ;D och riktiga snowjoggers, sånna där som man hade när man var liten. Jag hade mintgröna, astuffa!
Jag kommer vara vinterns coolaste brud.
Måndag smäller det, sidecuts. Det är inte utan att jag är lite nervös. Men som sagt det växer ut herregud.
Samma sak med färgen, det går alltid att färga över eller avfärga och färga ny färg. Sen har jag ju världens bästa frissa, räddaren i nöden liksom ;) livet är för kort för att fega ur! Så är det bara!
Min älskade Tirren var här idag, så jag fick mina födelsedagspresenter. Bara 3 månader för sent men ändå ;)
Mongo H&M gör alla bilder jättestora :@ dom två sista är mammatröjor, men dom är så fina!
Tog en storlek mindre än vanligt och tänkte att det blir skitabra! bara det att det liksom är extratyg för bebismagen på framsidan ;D men men, loosefit? Leopardklänningen kommer sitta som ett smäck till mitt nya hår, och nej, jag är inte rädd för att synas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0