måndag igen!

Fixat mitt pass idag, äntligen. Ser ut som en förbrytare med skelöga, man får nämligen inte se glad ut. Skelögat har jag ingen förklaring till faktiskt. Snälla grannen skjutsade, bilen har varit obesiktigad i snart 3 månader fick jag reda på i går. Jättekul, tack kära styvfar! Vilken tur att jag vände hem efter körkortet i fredags, annars kunde jag ju åkt på böter om jag blivit stoppad ;D Middagen intogs på mcdonalds brändåsen med min kära bror och Raggie, sedan väntade storstädning av badrum och kök. Mental peppning stog kära grannen för, jag lyckades även lura på henne en massa som jag inte ville ha kvar. Så jag slapp slänga ;P Min snälla granne planterade även om mina stackars blommor och bjöd på hembakade kakor. Jäkla fin granne jag skaffat mig måste jag säga.
Jag budar på lite maskeradkostymer på tradera, men det ser sorgligt nog ut som att jag får lägga mig. Halloween snart ju! Finns det något roligare? Kissekatt och sjuksköterska har jag varit, så i år blir det pirat! ARR! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0