måndaj

I helgen har jag varit sjuk. Jättesjuk! En himlans massa tur att jag inte är man för då hade jag varit död nu.
Jag talar självklart om förkylning ;D
Skämt åsido, jag har faktiskt mått skit. Fick feber för första gången på typ 10år eller nått. Det var det jävligaste jag vart med om på länge. Men nu är den borta, för att ersättas av någon form av luftvägsåkomma. Det låter som om jag spinner när jag andas in ^^
Jag vann auktionen på tradera så vilken dag som helst nu så dimper min fantastiska klänning ner i brevlådan.
Var till marieberg med bästa grannen idag för att inhandla lite knästrumpor. Blev även hårspray och hårnålar.
Dessutom köpte jag 2st halsband som jag pillade isär i molekyler och gjorde örhängen av istället. Asnajs blev dom!
För övrigt är det dags att raka frillan igen, men jag vet inte riktigt om jag vågar mig på det själv. Men så jäklarns fel kan det väl ändå inte bli? eller?
Kvällen spenderades med coola gänget,(min töntiga lillebror, tjocka Vidar och efterblivna Raggie) vi åt tacos, kollade på film och garvade ihjäl oss.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh snäll du är. :) mjo synd, men jag hoppas verklien att jag har råd nu den här månaden. :)

Annars får jag se ut som ett miffo ett tag till. ;D

Har du lyckats hitta några piratkläder då? :)

2010-10-26 @ 14:11:21
URL: http://spiken85.blogspot.com/
Postat av: Lollo

Ja jag får göra de. :)

Så typiskt när de blir så, varför kan dom inte bara visa hur de ser ut egentligen? åh skönt å ha en sån granne, räddaren i nöden. xD

2010-10-26 @ 14:30:18
URL: http://spiken85.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0