baglady.

Har en del hästsaker , allt från benlindor till ridjackor. Det mesta är i princip nytt. Vet inte riktigt vart jag ska göra av det. Känns inte som om att jag kommer ta upp ridningen inom någon snar framtid direkt, och just nu ligger det bara och skräpar i gammelvolvon. Jag har försökt sälja volvo+hästsaker som ett paket, men inte fått något napp ;P
En hel massa vanliga kläder och överjävligt mycket skor äger jag också. Men jag har inte hjärta att slänga något, kan vara bra att ha ^^. Dock måste jag, om det nu blir så att vi flyttar. Har ingen större lust att släpa på ett ton "bra att ha" prylar 40mil direkt. Jag blir tokig på mig själv och mitt hamstrande. Varje gång jag rensat lovar jag mig själv "aldrig mer" men jag måste lida av någon form av minnesdyslexi eller möjligen personlighetsklyvning. För det där aldrig mer, håller aldrig speciellt länge. Ett exempel, VEM i hela jävla världen sparar på spännena och gjordarna från ett gammalt hästtäcke som är bortom räddning? Jo jag! Så är det någon som skulle behöva något sådant så vet ni vart det finns ;D'
nejs! nu ska hamstertanten fortsätta röjja, annars finns ju risken att jag hittar något nytt att hamstra innan jag ens fått ut det gamla.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ska du sälja dom flesta hästsakerna? I så fall är jag lite intresserad, iaf av benlindor.. :-P

2010-10-07 @ 07:54:47
URL: http://spiken85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0