tänk..

att man aldrig kan vara nöjd och glad med det man har.
Att man alltid ska längta efter något annat?
Och det just du längtar efter att få, är någon annans högsta önskan att bli av med.
Att man aldrig tycks vara riktigt lycklig i sig själv, utan att man alltid tänker att "tänk om jag".
Det gud har gett en kan man ju inte ändra på (om man inte är snuskigt rik förstås)
Men det finns ju en mening med att alla ser olika ut?
och "trots" att man ser ut som man gör så finns det ju folk som älskar en?
Då kan man ju inte vara så ful som man själv tror att man är, för då skulle ju ingen gilla en ;P
Jag skulle vilja gå ner 10 kilo, jag vet att jag kan.
Men jag har ingen lust att träna, därför har jag heller ingen rätt att klaga.
Jag har gått ner från 98kg till 75, jag borde vara nöjd. egentligen.
Men ändå är jag inte det.
Fast jag vet att jag är skitsnygg så kan jag inte låta bli att intala mig själv att jag inte är det.
Jag vill ha längre hår, mindre röv, större ögon, fastare tuttar, smalare midja, större läppar, längre naglar and it goes on..
Men om jag hade allt det där, skulle jag vara lyckligare då?

Summan av kontentan är nog ändå att jag är en rätt glad, fruktansvärt rolig och skitsnygg tjockis <3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Håller med dig, att man aldrig kan va nöjd me sig själv. Eller jo visst man har ju dagar då man är skitnöjd med sig själv, tyvärr inträffar dom inte alltför ofta. :P



Haha så illa tror ja inte att de skulle va om du hade en sån dräkt.



Har tyvärr en känsla av att de inte blir nån maskerad grejs för mig i år heller. :P

2010-10-20 @ 20:30:42
URL: http://spiken85.blogspot.com/
Postat av: Lollo

Haha.. xD

Känner inte så många här i Örebro å dom jag känner ska bort typ.

2010-10-21 @ 22:27:05
URL: http://spiken85.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0