the hairdoo ;)

Åh jag bara älskar Lina! världens bästa frisyr, bara att sätta upp i en tofs så tadaa har man en frisyr. Underbart!
Helsjysst att rakningen går att dölja, så egentligen har jag 2 frisyrer i en. Kan det bli bättre? Har väl fått en del blandade reaktioner på det, men de flesta har faktiskt varit positiva. Dom negativa tar jag som ren avundsjuka ;)
Det kommer bli ännu sjysstare när jag sytt löshåret så att jag kan sätta i det med. Att jag aldrig tröttnar på mitt hår. Helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Riktigt snygg frilla. :)

2010-10-15 @ 05:55:11
URL: http://spiken85.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jo de gör ju de iofs.

Hehe skönt att de gick över.. :)

Skulle vilja klippa nån ny frilla men har ingen aning om vad jag vill ha för frilla så blir lite svårt. :P

Sant, man borde fan våga mer! Livet är för kort för å slösas bort.

2010-10-15 @ 20:32:00
URL: http://spiken85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0