Utkast: Sept. 28, 2010

Vaknade 13.05 med stans ångest. Vad är det för jäkla sätt att vakna så sent? Halva lediga dagen som bortblåst.
Pallrade mig ner i trädgården, snart klart för övrigt bara finliret kvar. Ska bli så =)#EQ(#)"()=¤# skönt när det är helt färdigt, hejdå trädgård ses aldrig meeeeeer! Jag har bestämt att jag ska ha en asfalterad plan runt mitt hus, så kan jag så blommor o skit i krukor istället. Jag har minsann sett att man kan ha äppelträd på det viset också!
Annars är det mest bara kallt grått och jäävligt trist. Hunden har lugnat ner sig en smula från sin pubertetshysteri,men det är fortfarande galet kul att bitas. Speciellt på morgonen när man kan väcka matte genom att borra in nosen mellan hennes huvud och kudden och jaga allt som sticker ut. (öron, näsa, hästsvansen,osv..) Matte tycker inte att det är lika galet kul, men galen blir hon och det är ju kul!

Något som matte däremot tycker är kul är att Sandra snart ska kalva, var inne på förlossningen i går kväll/natt efter en dag med värkar och kräk. 1.5cm öppen, hem och motionera för att sätta igång värkarbetet blev ordern.
Så fint och så spännande, speciellt eftersom att jag ska få vara med under hela förlossningen. Lagomt nervöst, födande kvinnor har ju ett rykte om sig att vara fantastiskt "trevliga" ;) jag tror nog att det ska gå bra, så länge karln hennes ger fasen i att svimma! Har dock aldrig sett en karl så hysterisk som Svein var igår, så det kan bli spännande det med när det väl är dags.

Var hos läkaren för mina knän förra veckan, har inflammation i senfästena på båda knäna. Men jag fick inga roliga piller, däremot nån jävla övning som gör ooont att göra. Känner på mig att den övningen inte kommer att bli övad på. Astman som blev konstaterad i sommras försvann med det varma vädret och tur var väl det för jag har tappat bort sprayen..;P ryggen har varit ovanligt inkognito den senaste tiden och det tackar vi för. Räcker med att det ser ut som om jag har en stör i röven när går pga knäna.
Jag börjar få hästabstinens, har helt glömt av att åka till Katarina. Dumma mig! och Jessicas dumma karl som slängde ut henne så att hon fick lämna tillbaka Jagge så att jag inte fick rida nått mer än en gång :(
och Lisaabstinens! min bästaste Lisa! henne måste jag våldgästa också. Mycket på min agenda nästa måndag anar jag. Men som vanligt kommer jag ha glömt hälften. Något jag inte får glömma är min utbildning den 4e. Har ingen lust, sist jag åkte dit fick jag punka och blev ståendes på parkeringsjäveln i 3timmar. För att NÅGON inte lagt tillbaka fälgkorset och för att NÅGON dragit åt bultarna på aluminiumfälgarna med mutterknack. (helt otroligt att reserdäcket låg kvar) Ni kan ju gissa vilken NÅGON som låg jävligt risigt till när jag väl kom hem. Men det lär ju inte hända igen med tanke på att hela värmepaketet gått åt %&¤(¤ vilket resulterat i att den har värmenypt. Kan man göra annat än att skratta åt eländet? Jag ska köpa mig en cykel istället, men då kan du ge dig fan på att den jäveln blir stulen!

Fan vad livet går bra just nu, TJOHO! ;D


Min absoluta favoritbild på mig och Lisa, på väg till W&W i Varberg.
Jag och Lisa blev benådade från körning efter mitt avslöjande om mörkerblindhet och Lisas "älg" som i själva verket var en gubbe med två Ica-påsar ;D


Kommentarer
Postat av: Lollo

Grymt snygg design på din blogg!

Å grymt snyggt hår! avis



Chansar på att de va du som skrev i min blogg, kommer inte på nån annan Mikaela.

Annars blir väl de här inlägget lite pinsamt. xD



Fick nästan tårar i ögonen när ja läste din kommentar. :$ Den värmde. :)

Är tyvärr svårt å se någe ljus alls just nu. :/

2010-09-28 @ 06:18:37
URL: http://spiken85.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du får väl komma o rida hos mig om du blir ridsugen. :)

2010-09-28 @ 22:19:37
URL: http://elarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0