HoHO!

Japp jag är vaken! klockan stod på 05.00 sharp! 06.00 stod jag på jobbet.. inte helt överlycklig ska väl avslöjas. Gå upp på morgonen är inte riktigt min grej. Slutar 18 och då är det raka spåret till stallet som gäller,sen om jag hinner (vilket jag troligtvis inte gör) så ska det storhandlas. Fyfasiken, är så jävla trött så ögona står i kors.. grannen roade sig med att spela gura o sjunga Kenta hela natten.. dessutom hade han en kör som tagit en eller två öl för mycket. Det lät INTE vackert..har väl fått sova typ 2h i natt. Strålande! Im so happy..NOT! Jag vill hem och sova, jättemycket faktiskt.
mammakissemys


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tackar, de blev bättre än ja trodde faktiskt.:)

De är bara å göra. ;P De växer ut som nån sa till mig ;)

Gud, tror nog att jag hade somnat stående om jag hade varit du. ;P

2011-08-27 @ 11:40:21
URL: http://spiken85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0