alltså..

nu går det inte ens att byta tema... jag blir så trött. Någon som vet hur man flyttar hela sin blogg till en annan portal?
Idag har jag och vovven varit i Hjortkvarn och eldat med hela familjen. Han har bränt morrhåren på ena sidan så dom är helt krulliga ;D och jag har ingen aning om hur, för det närmaste han var elden var kanske 4-5meter i ett par sekunder. Men ja, han lyckas ju med det mesta så. Skulle tagit lite bilder men glömde kameran på bagageluckan på bilen som stod kvar i Svennevad. Typiskt mig, jag blir inte ens förvånad.
Nu har jag precis kommit hem och hunnit duscha, ska klä på mig något halvsnyggt sådär o sen dra mig hem till Vickan. Vankas TV-spel och vinkväll! Hoppas ni får en fin lördag, som läser det här. Har ju kommit upp i den svindlande summan av 15pers i statistiken ;D
saknarejbejb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0