Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Vet inte om det är favoriten men det är den jag minns bäst ;D Jag var väl runt 8-10 år, min pappa körde in på farmors gårdsplan med en skåpbil. Till saken hör att jag så fruktansvärt hårt önskat mig en ponny, och en liten ponny hade utan problem fått plats i denna skåpbil. Så jag rusar ut och väntar med spänning på min ponny... pappa öppnar skjutdörrarna och plockar ut en.. *tamdadadaaa* UNDULAT! Fattar ni besvikelsen? Att jag dessutom senare fått reda på att han fångat den stackarn på en bro i STHLM optimerade ju inte heller lyckan:P Dock fick den ett namn, Ticko och en flickvän, Snuttan (mamma tyckte att han såg ensam ut)och jag tyckte om den tills den dog.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0