Dag 22 – Det här upprör mig

MYCKET!
Orättvisa är ett mycket känsligt ämne för mig.
Likaså när någon behandlar mig som om jag vore mindre vetande, då finns det inte ens någon stubin.
Det smäller direkt.
Folk som vänder kappan efter vinden och slickar samma röv som dom nyss spottat på.
Folk som klagar och gnäller på sina liv. Det värsta jag vet är "tycksyndommig" statusar på FB.
Jag LOVAR er att lösningen på erat patetiska liv INTE finns på Fejjan.
Ta tag i skiten istället! och bespara oss erat jävla gnäll.
Folk som hela tiden måste påpeka hur dyra deras saker är, vilket märke det kommer från osv. Jag bryr mig inte ett jävla piss. Det säger en hel del om dom som personer.
Nu sitter jag här och blir upprörd. Det är inte meningen, man ska inte slösa energi på skit. Det lärde jag mig förra måndagen!

Kommentarer
Postat av: ^^Malin

Klockrent inlägg.



Man ska alltid komma ihåg att man inte ska lägga energi på skit, hur svårt det än är.

2011-02-15 @ 08:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0