Dag 26 – Mina rädslor

Spindlar...aldrig mer en hårig jävla äckelspindel i mitt hem. ALDRIG!
Ungefär alla djur med fler ben än 4...getingar kan jag slå ner folk som står i vägen för att komma undan.
Har ett ex som fått uppleva detta,en bålgeting kom brummandes när vi satt på släkträff.Han hade oturen att sitta på den sidan jag flydde åt.Man kan säga att jag plöjde rakt över honom, dock överlevde han utan men så vitt jag vet ;D
Höjder, på sista tiden har jag märkt att detta även gäller när jag kör bil. Höga och långa broar stressar mig.
Har en onormal tillochfrån rädsla för att dö,men det har väl alla.
Sist men inte minst,att träffa på ett vildsvin! Speciellt i skogarna här, där man vet att dom finns i mängder.

Kommentarer
Postat av: BrittMarie

Ikväll ska vi ut på vildsvinsjakt! <3

2011-02-15 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0