katastrof.

Allt som har hänt den senaste månaden börjar komma ikapp mig. Allt jag har hållt tillbaka har exploderat och jag mår sämre än vad jag gjort på länge. Ångest, sorg, ilska, hopplöshet. Allt i en salig röra, och för första gången på länge kan jag inte hantera det. Ingenting som annars funkar gör det nu. Det ligger som en stor klump i bröstet. Hela tiden. Det kryper i hela kroppen. Svårt att förklara i ord. Jag är i ett konstant tillstånd av obehag och panik. Det är så mycket som snurrar i huvudet att jag knappt kan hålla isär tankar och verklighet. Jag blandar ihop och glömmer bort allt möjligt viktigt och oviktigt. Jag känner mig värdelös, oviktig och otillräcklig. Livet känns skit helt enkelt. Jag ska försöka somna..och hoppas på en bättre dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Virran

Älskade vän! DU är underbar, värd det bästa o du är finaste tjejen som finns! Gråt,skrik, slå på saker, det är en del av din sorge process! Min dörr står ALLTID öppen för dig! <3

2011-02-07 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0