Long time, mycke happenings!

Förlossningen resulterade i en mycket söt liten flicka, Roxann <3 Det behövdes med andra ord inte stoppas tillbaka något ;D så jag kan numera titulera mig Faster! usch vad gammalt det låter och nästan lite elakt! Vilken tur att jag är varken eller trots det ;)
En kär gammal vän till mig måste lämna ut sin vovve på foder och det skär i hjärtat att jag inte kan ta henne.
Hjärtat säger ju såklart ja, men förnuftet nej. Tur är väl det, har rätt fullt upp med monstret jag redan har.
Lilla Calibaligullsnutthjärtat..världens bästaste och snällaste vovvsing verkligen. Så om någon känner sig manad att ta hand om henne ett år så kan ni väl höra av er!
På söndag tar jag min packning och drar till storstaden för ett 5dagar långt besök, utbildning på G! Lite nervöst är det men samtidigt ska det bli väldigt roligt. Mest nervös är jag för att jag inte ska hitta, jag är inte direkt känd för att ha ett fantastiskt lokalsinne ;D men men, nån gång hittar jag väl fram, ska ju inte vara på skolan förns 08 på måndag morgon. Aaah bo på hotell o käka hotellfrukost <3 det bästa med alltihopa ;D
Renoveringen av restaurangen är nu färdig och vi har nyöppning på lördag, hoppas det drar folk utav H-vete!
Bästaste svägerskan kommer med sin trubadur till fästman som ska hålla i underhållningen. Kommer bli kalas!
Nu ska jag gosa med min TV och titta på när grannen äter kvällsmat!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Är de hon som hade pmat mig? :)

Mitt hjärta sa oxå ja men mitt förnuft sa nej eftersom att jag inte mår hundra bra psykiskt och är osäker på om jag skulle klara av den rasen. :/



vad ska du utbilda dig till om man får fråga? :)

2011-02-23 @ 13:32:17
URL: http://spiken85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0