Sitter

och tankar över bilder från systemkameran till datorn. Går rätt segt kan man säga, "bara" 1300bilder kvar nu..
Kommer ta hela natten det här!
Idag tog jag kameran och hunden och gick till grusgropen, var sånt fint ljus ute. När vi väl kom fram hade ju det fina ljuset självklart försvunnit, men jag lyckades få till ett par bilder i alla fall. Dock ser dom mer roliga ut än fina :9
Åh! nu är det bara 1243 bilder kvar! woho, det går undan ;) För övrigt gör jag mest ingenting, väntar på besked om när jag ska gå utbildning. Jag och doggen tränar till L-testet, dock måste jag hitta en träningsgrupp. Vilket kan bli svårt då det gamla "brukssättet" har blivit ersatt av klickers och godis i mängder.. inget ont om det, jag använder mig av den metoden också. Men man kan inte springa runt med en klicker och fickorna fulla med godis när man är ute på jobb. Ska höra med "chefen";P om det finns i företaget. Måste kolla upp hundförarutbildningen också, är ju ett av kriterierna för att få ha tjänstehund i arbetet.
Nejs, titta lite på TV nu medan  bilderna tankar, hade tänkt lägga upp ett par här på bloggen. Om dom hinner bli klara innan jag somnar dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0