Typ

Skeetalänge sen jag skrev något här. Det har varit fullt upp med flytt och div. Nu är nästan allt på samma ställe, det är långt ifrån klart men börjar likna ett hem i alla fall. Renoveringen blev super, tråkigt att dom inte tog badrummet också. Men men, jag är glad för det som blev. Jobbet är fortfarande kuligt(för det mesta) allt kan väl inte vara perfekt hela tiden. Babe är hemma på sommarlov som jag kallar det, vilket gör honom tookig! Det heter semester säger han.. men går man i skolan har man sommarlov punkt slut! (enligt mig) Jag har också funderat på att börja plugga, beh.assistent faktiskt. Med inriktning ungdomar som har hamnat snett, mår psykiskt dåligt osv. Tror det kan bli bra, jag är ju den sorten som tycker att man måste ha upplevt för att förstå. Att förklara panikångest för en person som aldrig haft det är att försöka förklara hur en färg ser ut för en blind. Ska i alla fall kolla upp det. Vore super om den fanns som KY, inte lika mycket läsa utan mer praktik. Passar mig som handen i handsken då jag Hatar att läsplugga. Learning by doing ;)


Vi har suttit i samma båt du och jag, både psykiskt och fysiskt.
Jag förstår, helt enkelt. Skriv en rad, om du behöver.
Ja, Du ;)


Bro´s before hoe´s! / Barney. S.


Kommentarer
Postat av: Virran

Ja det är sommarlov han har när han pluggar;) håller med dig!

Ja plugga, du kommer bli bra där:)

Puss o kram

2011-07-18 @ 23:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0