solig torsdag!

Märks att våren är på G nu, så jäävla skönt! Kommit igång och jobbat lite nu också, bara lära än så länge men det enda som skiljer sig från läran och vanlig tjänst är att man har sällskap i bilen. Jag och min "läromästare" klickade direkt, vilken var skönt. Hatar att sitta med folk man inte kan prata om ett skit med. 12timmar är ändå rätt lång tid att sitta av med nån jävla mupp.Hade blivit gaaalen! Ännu bättre är att han är utbildad hundförare och har en egen L-testad hund. Så jag ska få hjälp med träningen på Ozzy. Ska aldrig mer äta Donken på ett nattpass i alla fall. Mådde lite halvilla efter att vi ätit, lite mer illa när jag kom hem. Hann sova 1-2h innan jag vaknade av att jag var tvungen att gå upp och spy. Bläh! ledig i helgen, sen jobb Mån och Tis 20-08 och Eskilstuna 25-27e. hoppashoppashoppas att vi blir två dit. Trögt att stå själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0