tjohej!

Sovit i ett dygn känns det som. Helt otroligt vad utbildningen har varit påfrestande. Inte direkt van att gå upp 06 och sitta i skolbänken i 10h...men nu är det avklarat iaf! Skrev 39p på provet och max var 42. Lite surt, speciellt med tanke på att jag visste svaret på det jag missade. Men jag var helt enkelt för nervös :) shit happends! Godkänd i alla fall! Första passet blir på måndag, 20.00 till 06-ish. Ska bli spännande, men är faktiskt lite nervös. En jävla massa saker att hålla reda på,blir att tejpa fast skiten på kroppen ;D Saknar gruppen, kändes helmysko att inte äta middag med dom igår kväll. Sorgligt att vi troligen inte kommer ses på VU2 då alla inte kommer vara klara med sin PYT samtidigt.. fick med mig ett par fejsbooks i alla fall. Ska ta min smällfeta dogg och åka till gropen nu, så han får springa av sig några hekton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0