Det är sommar!

Typ i alla fall, jag har nog närmare 30 på balkongen. Kan ju bero på att värmen reflekteras av plåttaket..
men jag väljer att inte se det som det ;D
Livet rullar på, flytten är nära nu och jobbet är bara skitkul. Längtar till midsommar,
skatteverket har varit snälla i år (igen) får tillbaka 15.000.
Förvisso 6k mindre än förra året men alla plus är bra plus.
Doggen är i halmstad med husse, jag har separationsångest och saknar honom så jag dör.
Snacka om vanemänniska man är, säger hejdå voffen kommer snart! när jag går hemifrån..
Kommer på mig själv med att nästan ropa på honom fast han inte är hemma xD
Kommer inte få det lätt när jag får barn ^^
Solade en sväng på altanen igår, så jäävla cool är jag ;D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sweet, synd att dom inte kunde va lika snälla mot mig. :P Åh jag vill oxå bli brun, men min kropp verkar inte tycka om att jag är ute i solen i år. :/ :P

2011-05-10 @ 16:27:40
URL: http://spiken85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0