onsdag

Tråkad... jobba ikväll. Har flyttat lite saker till stan, snälla jempa lånar ut sitt förråd. Vet inte hur vi skulle lyckas med flytten annars. Vet inte riktigt hur det ska lösa sig med allt ändå men det visar sig. Jag har ju sommarstugan att bo i i värsta fall tills renoveringen är klar. Hittade en megafästing på doggen idag, han är jätteröd och ganska svullen. Rakade bort håret där den suttit och tvättade med alsol. Bara att vänta och se, han är pigg och dricker vatten som vanligt så jag tror nog inte att det är någon fara. Men nu blir det fästingband. Äckliga vidriga kryp! Kliar på hela mig nu! Det blir duschen och pilla igenom hela kroppen! Yuik! Saknar mitt hjärta också, fredag kan inte komma för tidigt! ----------------------------- I feel you.<3 /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0