september

kan sammanfattas som en jävla skitmånad, jag vet att den inte är slut än men det spelar ingen roll. I början av sommaren slutade jag äta kolhydrater, lchf, cleaneating kalla det vad du vill. Dels för vikten men också för att jag tydligen är känslig mot gluten. Jag rasade i vikt och min mage mådde tusen ggr bättre. Meen jag började få blåmärken över hela kroppen utan tillsynes anledning. Jag åkte på en dunderförkylning och orkade inte anstränga mig med mat, åt det som fanns hemma=kolhydrater. Blåmärkena försvann..? Men istället fick jag 5 extrakilon en svullen mage och aptaskig hy. Pest eller kolera liksom. Jag har dock bestämt mig för att fortsätta "slarväta" resten av månaden för att sedan börja om i oktober. Jag kan säga att jag längtar för jag spyr på det här. Aldrig mer trycka kolhydrater (om det inte är i pizzaform ;) För att inte få så dåligt samvete har jag valt att kalla det för "bulk", känns bättre då ;P sen väntar jag på att den jävla hostan ska försvinna så att jag kan börja springa igen. Jag gjorde ett försök igår men det gick väl sådär...jag höll på att kvävas. Axeln är fortfarande trasig och det blir nog inte bättre av att jag envist försöker träna ändå.. Sammanfattningen av det hela är att jag är fet och slapp och att livet suger just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0